Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на налягане в бензиновата система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на налягане в бензиновата система

    Колата е браво 1.6 ,но предполагам принципното устройство на горивната система при 145/146 и Браво/Брава е същото. Проблема е следния- ако не се пали колата 3-4 часа налягането в системата пада и после върти доста докато го вдигне за да запали. Помпата е нова и подозирах,че евентуално проблема е в клапанчето (вградено е) и горивото се връща в резервоара. Сложих за проба външен клапан след помпата,но проблема остава. Хрумва ми някак си през горивния регулатор да губи налягането , друго нищо. Ако предположим ,че няма как да се върне в резервоара заради клапана на помпата и другия външен след нея къде може да ходи тоя бензин?

  • #2
    Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
    Колата е браво 1.6 ,но предполагам принципното устройство на горивната система при 145/146 и Браво/Брава е същото. Проблема е следния- ако не се пали колата 3-4 часа налягането в системата пада и после върти доста докато го вдигне за да запали. Помпата е нова и подозирах,че евентуално проблема е в клапанчето (вградено е) и горивото се връща в резервоара. Сложих за проба външен клапан след помпата,но проблема остава. Хрумва ми някак си през горивния регулатор да губи налягането , друго нищо. Ако предположим ,че няма как да се върне в резервоара заради клапана на помпата и другия външен след нея къде може да ходи тоя бензин?
    Може да ти отпада налягането от бензиновия регулатор да! Виж ако му откачиш вакумчето дали има там следи от бензин, понякога пропуска по малко към вакумчето (идеята ми е не че там отива целия бензин за да неиска да запали а че просто понякога се случва да прокапва и от там което е признак за смяната му) ...
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:03.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Отвори резервоара и извади кошницата с помпата. Провери маркуча който излиза от помпата за пробойни.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Регулатор имам и ще го сменя да пробвам събота/неделя, маркуча ми е втория вариант като мисля да го надуя с компресора да видя дали е здрав. Пробвах да отвия маркуча влизащ от помпата в рейката с дюзите- няма абсолютно никакво налягане останало в системата, а колата е карана вчера. Ако регулатора е повреден възможно ли е да изпуска налягането през обратното гориво дори при липса на вакуум от колектора (неработеща кола) ?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
          Регулатор имам и ще го сменя да пробвам събота/неделя, маркуча ми е втория вариант като мисля да го надуя с компресора да видя дали е здрав. Пробвах да отвия маркуча влизащ от помпата в рейката с дюзите- няма абсолютно никакво налягане останало в системата, а колата е карана вчера. Ако регулатора е повреден възможно ли е да изпуска налягането през обратното гориво дори при липса на вакуум от колектора (неработеща кола) ?
          Да възможно е... Принципно регулатора връща постоянно бензин без значение дали има или няма закачен вакум на него (стига помпата да работи де)... С вакума връща просто повечко бензин на празен ход... Това незначи че нетрябва да задържа налягане обаче! Помпата прави примерно 5 бара, без вакум регулатора го държи на 3 а с вакум на 2.5.. Значи ако изгасиш колата би следвало да имаш поне 2.5 бара (ориентировъчно)
          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:36.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment

          Working...
          X